2010年6月7日

SAP大整古

今朝一早返黎見到email要我哋去sales嗰邊開會完本很不爽,但開完會之後簡直吏無前例咁爽,點解???

因為平日始勢凌人的IMS部門都終於有死狗的一日,上個weekend SAP响upgrade途中死左,連帶上星期五所入的資料全部無晒,上星期五响SAP所做的,今天要全部從新再入過.

嘻嘻嘻嘻嘻…

我當然吾係俾lee個消息嚇到傻左喇!上星期五我都無响SAP入過資料,今次的不幸事件只可以用四個大字“吾關我事”黎形容.只不過見到IMS & SAP班人,平日個個始勢凌人,但今日個個由如哭喪著臉對著我哋,仲要一宜再 再宜三咁講對吾住,真的很很很很很心涼.我當然笑得出喇!

沒有留言:

發佈留言