2010年6月30日

笑話一則

話說小妹其中一個朋友A小姐決定結婚,咁佢第一時間同我分享佢喜悅之餘, 邀請我做伴娘,OK!咁我答應左佢喇!

A小姐之後仲好開心咁响facebook公布喜訊,但未公布正式日子,咁… 我哋之間其中一個叫C小姐,此女子外號叫”拍檯”,由於此女子一有少少吾合佢心意就會拍檯,她的外號正是由此得來. 老實我真係好吾想拍佢,佢最鐘意彈三彈四,lee樣吾得過樣吾好,正宗的百彈齋齋主,拍佢實出事,A小姐都答應左我姊妹團一定吾會有佢份.

C小姐知道左A小姐出嫁之後,第一件事係問A小姐要吾要佢個女做花女,又問A小姐邊日係正日咁?因此C小姐老公5月生日,咁A小姐咪答佢吾洗,我又吾係去教堂吾洗花仔花女喇,同確實結婚日子未定好云云…

星期日晚A小姐公布左確實日子,C小姐之後好開心咁講,好彩無撞到, 哈哈哈. 做到姊妹喇! Yeah!!!  A小姐回覆我姊妹團已經夠人,有咩要人幫手再找你喇,你話C小姐係咪自己攞黎呀? 成件事笑到我死.

C小姐死雞撐飯蓋: “吾通我聽錯, 上次食飯又叫我幫手既.”不過, anyway, 恭喜晒!

上次食飯我都在場,都無聽過叫佢幫手.不要說幫手,跟本A小姐連決定左結婚都無提及過,C小姐lee期俾明死雞撐飯蓋!!!

沒有留言:

發佈留言