2010年6月15日

大起大落的晚上

上星期四一晚之內聽到一個壞消息、一個好消息,心情大起大落到無法平復,結果那瓶已經封塵的安眠藥又要出動.

壞消息係大病初癒從新投入工作不久的EX,星期三晚開工其間發生意外,佢本人就無受傷,不過就搞到個客入左ICU,宜家俾公司停職,出事當日仲要係佢生日,我真的可以理解佢宜家個心情有幾壞,自己生日居然要响警局度過.

好消息係閨中密友嫁杏有期,仲要我擔任伴娘一職,答應左之後先發現有兩條重要問題未確定 -

問題1 - 當然係我對手 (即係伴郎) 係邊個先? 係咪靚仔先 (靚仔吾靚仔都好,佢係要變心就會變.當然要個靚仔喇,最起碼都有視覺享受先ar ma)? 最重要佢係咪Single and available先?雖知道MBA (Married but available) 絕對吾係我杯荼囉!

問題2 – 我擔任伴娘,咁…  有邊幾個擔任姐妹先? 準新娘子應該知道我哋之間有位叫 ”拍檯” 由於此女子一有少少吾合佢心意就會拍檯, 她的外號由此得來.老實嗰句,真係吾想拍佢,佢最鐘意彈人d野,lee樣吾得過樣吾好,正宗的百彈齋齋主,拍佢實出事. 準新娘子又吾係未交領教過佢d好野呀!

沒有留言:

發佈留言